Pšeničné instantné vločky

Pšeničné vločky (instantné)

Nový produkt

Pšeničné vločky prospievajú srdcu, tráveniu, pleti aj imunite

Vločky zo pšenice majú protirakovinové a antioxidačné účinky a priaznivo pôsobia na hladinu cukru v krvi

Pšenica je bohatá na minerálne látky, draslík, železo, horčík, kremík, fosfor a vitamíny skupiny B (predovšetkým B1, B2 a B6, ktoré podporujú nervovú sústavu), provitamín A a vitamín E

Viac detailov

Dostupné

Zakúpením tohto produktu môžete získať až 3 vernostných bodov. Za obsah košíku získate celkom 3 vernostných bodov , ktoré môžu byť prevedené na zľavový kupón v hodnote 0,06 €.


3,29 €

3,29 € za kilogram

  • 1 kg

Pridať do obľúbených

Viac informácií

Pšeničné vločky triedy PREMIUM sú získané lisovaním celého zrna a podrobené tepelnému spracovaniu.

Takéto pšeničné vločky nevyžadujú tepelnú úpravu ani zalievanie teplým nápojom - môžu byť priamo pridané do jogurtu, zimného mlieka alebo zakysanky.

Pšeničné instantné vločky sú chrumkavé a jemné a vďaka tomu, že sú opekané, majú nezameniteľnú chuť a arómu.

Sú to vločky získané neextrudovanou metódou.

Pšeničné instantné vločky sú tak ako pšenica, bohatým zdrojom bielkovín, vlákniny a vitamínov skupiny B.
Obsahujú tiež veľké množstvo železa, fosforu, horčíka, zinku a mangánu.

Celozrnné pšeničné vločky sú mnohými považované ako slabá náhrada ovsených vločiek.

Hoci ovsené vločky sú obľúbenejšie, pšeničné vločky majú takisto pozitívne účinky na zdravie, hlavne pri procese trávenia.

Pšeničné vločky rovnako ako ovsené vločky obsahujú vlákninu, ktorá zlepšuje trávenie, ale pšeničné vločky obsahujú vlákninu vo väčšom množstve.

Pšeničné vločky sú užitočné najmä pri procese trávenia, keďže obsahujú síce zmes nestráviteľných sacharidov, konkrétne celulózu, pektín a lignín, ale je dokázané, že pšeničné vločky zlepšujú trávenie.

Celkovo pšeničné vločky spomaľujú vstrebávanie tukov, čo zapríčiňuje dlhší pocit sýtosti.
Takisto na seba viažu vodu, škodliviny a dokonca aj vitamíny a minerály. Pektín zasa pôsobí na zníženie cholesterolu. 
Tak čo poviete, pridáte si k ovseným vločkám aj pšeničné?

Štatistika poukazuje na uprednostňovanie ovsených vločiek pred pšeničnými.
Prečo je tomu tak, keď sa pšenica pokladá za kráľovnú obilnín?

Možno za to môže celulóza alebo nedostatočné informácie.
Štúdie totižto dokazujú pozitívny vplyv pšeničných vločiek na trávenie, ale aj tu platí - všetko s mierou.

Pri nadmernej konzumácii pšeničných vločiek, môže ich účinok na zlepšenie trávenia pôsobiť opačne v podobe nadúvania a pocitu „plného brucha“.

Môže za to už spomínaná zmes nestráviteľných polysacharidov, preto konzumujte pšeničné vločky v rozumnej dávke, hoci aj každý deň.

Môžete si z nich pripraviť chutné raňajky s pridaním ovocia, orieškov či mlieka alebo jogurtu.
Alebo si z nich môžete pripraviť polievky, kašu, nákyp či fašírky. Pšeničné vločky s
ú veľmi vhodné pri redukčných diétach.

Pšeničné vločky sa získavajú z navlhčených a lisovaných zŕn pšenice.
Zachová sa pritom väčšina hodnotných látok ako sú proteíny, sacharidy, nenasýtené mastné kyseliny, minerálne látky, vitamíny a vláknina.

Vláknina priaznivo ovplyvňuje črevá, znižuje glykemický index potravín a je dôležitá pre rast a činnosť črevných baktérií.

Všetky druhy pšenice obsahujú lepok.
Pšeničné vločky, vrátane špaldových, teda nie sú vhodnou potravinou pre tých, ktorí sú citliví na lepok alebo trpia celiakiou.

Pravidelnou konzumáciou pšeničných vločiek sa môžete dopracovať k štíhlej postave a k lepšiemu tráveniu.

Recenzie

Napísať recenziu

Pšeničné vločky (instantné)

Pšeničné vločky (instantné)

Pšeničné vločky prospievajú srdcu, tráveniu, pleti aj imunite

Vločky zo pšenice majú protirakovinové a antioxidačné účinky a priaznivo pôsobia na hladinu cukru v krvi

Pšenica je bohatá na minerálne látky, draslík, železo, horčík, kremík, fosfor a vitamíny skupiny B (predovšetkým B1, B2 a B6, ktoré podporujú nervovú sústavu), provitamín A a vitamín E