Slivky v čokoláde, slivky v horkej čokoláde, slivky máčané, namáčané

Zväčšiť

Slivky v čokoláde [horkej]

Nový produkt

Slivky podporujú mentálnu sviežosť, zvyšujú odolnosť proti stresu
Slivky povzbudzujú chuť do jedla, prospievajú tvorbe tráviacich štiav
Slivky majú vplyv na výkonnosť, pevné nervy, navodzujú pohodu
Slivky prečisťujú organizmus, zbavujú toxických odpadov a kyseliny močovej
Slivky chránia bunky tela pred civilizačnými chorobami, rakovinou
Slivky pôsobia proti málokrvnosti, podporujú zrážanie krvi

Viac detailov

Momentálne vypredané, cez vyhľadávanie vám nájdeme podobný alebo iný produkt

Zakúpením tohto produktu môžete získať až 6 vernostných bodov. Za obsah košíku získate celkom 6 vernostných bodov , ktoré môžu byť prevedené na zľavový kupón v hodnote 0,18 €.


1,50 € s DPH

15,00 € za kg

  • 100g
  • 500g

Pridať do obľúbených

Viac informácií

Aj tak obyčajné ovocie ako je slivka môže byť zaujímavým pomocníkom.
Slivka vitamínu C do vienka veľa nedostala, ale zato ponúka presne vyvážený obsah vitamínov skupiny B.

Krvotvorbu, zdravé srdce, dobrú pamäť, svalovú koordináciu a krásne vlasy, nechty či pokožku - o to všetko sa postará práve komplex vitamínov B.
Slivky zlepšujú pamäť, podporujú schopnosť učiť sa.

Významným antioxidantom je vitamín E, ktorý chráni pred niektorými druhmi rakoviny a navyše zlepšuje hojenie rán.
Vďaka nemu slivky pomáhajú znižovať cholesterol v krvi a chránia pred infarktom a mŕtvicou.

Pre zdravé oči je nevyhnutný vitamín A, jeho nedostatok totiž môže spôsobiť šeroslepotu.
Obsah vápnika v slivkách zase ovplyvňuje pevnosť kostí.

Slivky sú dôležitým zdrojom draslíka, ktorý chráni pred odvápňovaním kostí. V slivkách nájdeme aj bór pôsobiaci ako prevencia osteoporózy.
K pokrytiu dennej dávky bóru stačí zjesť len 100 g tohto ovocia.

Okrem iného obsahujú slivky množstvo minerálnych látok, ktoré si telo nedokáže vytvoriť samo. Slivky obsahujú aj vysoký podiel vlákniny.

Sušením sa v ovocí zvyšuje obsah antioxidantov a železa.

Za pozornosť stoja aj antibakteriálne účinky sušeného ovocia. Extrakt z plodov znižuje v potravinách množstvo škodlivých baktérií ako sú napríklad salmonela a listéria.

Sušené slivky obsahujú väčšie množstvo kyseliny šťavelovej, ktorá môže vyvolávať problémy. Preto by ich nemali konzumovať osoby s ochorením ľadvín a žlčníka.

Sú overeným, bezpečným a účinným prostriedkom pri liečení zápchy tak u dospelých, ako aj u detí.
Pri týchto problémoch konzumujte slivky v akejkoľvek podobe.

Osvedčený recept radí večer zaliať 5 sušených sliviek vlažnou vodou a nechať odstáť do rána. Ráno na lačno vypiť šťavu, zjesť namáčané slivky a účinok sa zaručene dostaví do niekoľkých hodín.
(Lekári pri chronickej zápche odporúčajú ako prírodné preháňadlo sušené slivky, ktoré sú bohaté na vlákninu.)

Slivky čistia organizmus a zbavujú ho nadmerného množstva tuku. Tým dokonca pomáhajú chudnutiu, pretože bránia ich ukladaniu do podkožných zásob.

Rýchlo utíšia pocit vlčieho hladu a preto by nemali chýbať v žiadnom jedálnom lístku. Navyše nepatria medzi kalorické bomby – na 100 g ovocia majú len 210 kJ.
Ešte lepšia správa je, že sú z viac ako dvoch tretín tvorené vodou.

Vzhľadom k vysokému obsahu fosforu a draslíka je vhodné podávať slivky pri chorobách krvného obehu, reumatizme, dne, pri ľadvinových a pečeňových problémoch.

Vďaka vysokému obsahu E chráni pred aterosklerózou, srdce pred infarktom, znižuje hladinu škodlivého cholesterolu a má pozitívny vplyv v klimaktériu.

Slivky boli rovnako označené ako účinný faktor pred rakovinou (obsiahnuté flavonoidy rutín a kvercetín majú antioxidačný účinok – preventívne stačí zjesť päť až šesť sušených sliviek denne).

Štúdia amerických vedcov ukázala, že konzumácia sušených sliviek vynikajúco pôsobí proti strate kostnej hmoty.
Sušené slivky sú prírodné antioxidanty a spolupôsobia pri prevencii osteoporózy, najmä u žien v prechode.

Pri vymenovávaní kladných účinkov sliviek treba spomenúť to najdôležitejšie.

Svojim pôsobením prečisťujú organizmus, zbavujú ho toxických odpadov a kyseliny močovej, čo je obzvlášť dôležité pri liečbe dny a reumatizmu.

Cez zimu, teda v čase nedostatku čerstvých plodov, je dobré zásobiť sa sušenými slivkami. Pri rôznych liečivých slivkových diétach stačí skonzumovať asi 12 kusov čerstvých či sušených plodov denne.

Vzhľadom na svoju nízku energetickú hodnotu, je slivka ideálnym ovocím pri redukčnej diéte, podporuje plodnosť, zaisťuje pevné svaly a silné kosti, zvyšuje obranyschopnosť organizmu, znižuje hladinu škodlivého cholesterolu v krvi, chráni pred chorobami srdca.

Slivky obsahujú tiež aj pektíny a organické kyseliny.

Jedna šálka nakrájaných čerstvých sliviek obsahuje 1.15 g bielkovín, 76 kalórií a 2.3g vlákniny.

Minerály:
Draslík - 259mg
Fosfor - 26mg
Horčík - 12mg
Mangán - 0.086mg
Meď - 0.094mg
Vápnik - 10mg
Zinok - 0.17mg
Železo - 0.28mg
   Vitamíny:
Kyselina listová - 8µg
Kyselina pantoténová - 0.223mg
Niacín - 0.688mg
Vitamín A - 569 IU
Vitamín B1 (tiamín) - 0.046mg
Vitamín B2 (riboflavín) - 0.043mg
Vitamín B6 - 0.048mg
Vitamín C - 15.7mg
Vitamín E - 0.43mg
Vitamín K - 10.6µg

Recenzie

Na tento produkt momentálne nie je pridaná žiadna recenzia.

Napísať recenziu

Slivky v čokoláde [horkej]

Slivky v čokoláde [horkej]

Slivky podporujú mentálnu sviežosť, zvyšujú odolnosť proti stresu
Slivky povzbudzujú chuť do jedla, prospievajú tvorbe tráviacich štiav
Slivky majú vplyv na výkonnosť, pevné nervy, navodzujú pohodu
Slivky prečisťujú organizmus, zbavujú toxických odpadov a kyseliny močovej
Slivky chránia bunky tela pred civilizačnými chorobami, rakovinou
Slivky pôsobia proti málokrvnosti, podporujú zrážanie krvi