Dodanie (doprava) - RACIO Zdravá Strava

Cena za dodanie

Cena a dodanie objednávky závisí od hmotnosti produktov v objednávke, zvoleného spôsobu dodania objednávky a jej platby.
V košíku sa vám ako možnosť prepravy zobrazia iba aktuálne dostupný prepravcovia pre konkrétnu váhu tovaru, ktorý máte v košíku.

Hmotnosť od 1kg do 5kg celkovej váhy zásielky (ohraničené do 4,50 kg váhy produktov v objednávke)
Slovenská pošta - balík na poštu - platba vopred na účet = 2,80 eur
Slovenská pošta - balík na poštu - platba pri doručení (dobierka) = 3,50 eur
Slovenská pošta - balík na adresu - platba vopred na účet = 4,00 eur
Slovenská pošta - balík na adresu - platba pri doručení (dobierka) = 4,70 eur

Hmotnosť od 5kg do 10kg celkovej váhy zásielky (ohraničené do 9,4 kg váhy produktov v objednávke)
Slovenská pošta - balík na poštu - platba vopred na účet = 3,70 eur
Slovenská pošta - balík na poštu - platba pri doručení (dobierka) = 4,50 eur
Slovenská pošta - balík na adresu - platba vopred na účet = 5,00 eur
Slovenská pošta - balík na adresu - platba pri doručení (dobierka) = 5,70 eur

Hmotnosť od 10kg do 20kg celkovej váhy zásielky (ohraničené do 19 kg váhy produktov v objednávke)
Prepravná spoločnosť DPD - dodanie na adresu - platba vopred na účet = 4,70 eur
Prepravná spoločnosť DPD - dodanie na adresu - platba pri doručení (dobierka)

Hmotnosť od 20kg do 30kg celkovej váhy zásielky (ohraničené do 28,5 kg váhy produktov v objednávke)
Prepravná spoločnosť DPD - dodanie na adresu - platba vopred na účet = 5,40 eur
Prepravná spoločnosť DPD - dodanie na adresu - platba pri doručení (dobierka) = 6,50 eur

Hmotnosť od 30kg do 50kg celkovej váhy zásielky (ohraničené do 48 kg váhy produktov v objednávke)
Prepravná spoločnosť DPD - dodanie na adresu - platba vopred na účet = 7,40 eur
Prepravná spoločnosť DPD - dodanie na adresu - platba pri doručení (dobierka) = 8,50 eur

Spôsoby dodania

Slovenská pošta

  • objednaný tovar je doručovaný prostredníctvom Slovenskej pošty
  • pokus o doručenie bude vykonaný do 2-3 pracovných dní po dni podania zásielky
  • zásielka vám bude doručovaná prostredníctvom doručovateľa (kuriéra) Slovenskej pošty
 

Dôležité - Skontrolujte, prosím, pri preberaní stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená páska alebo či nie je opravovaná. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.
Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovateľskou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.

Problémy s doručením

Nakoľko pre doručovanie zásielok využívame službu externej spoločnosti, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k vám nedorazila v ohlásenom termíne. V tomto prípade si najskôr jednoducho overte, kde sa zásielka nachádza.

Doručenie prostredníctvom Slovenskej pošty

  • aktivovali sme vám emailové oznámenia od slovenskej pošty o pohybe zásielky
  • v prípade ak zistíte, že je zásielka uložená na pobočke pošty vo vašom meste, kontaktujte ich
  • pokiaľ spoločnosť zásielku stratila, okamžite nás kontaktujte, aby sme mohli situáciu ihneď riešiť, stratu zásielky reklamujeme my

V prípade, že dopravca zásielku stratí alebo informácia na internete nebude úplná alebo si nebudete vedieť rady, obráťte sa na mobilné číslo 0919 146 161.